
Labskanīgs, skaidrs, saprotams un ietekmīgs teksts, kodolīga un precīza izteiksme bez liekvārdības palīdz tikt saprastam, nevis pārprastam, risināt dažādas situācijas, veicināt zīmola atpazīstamību un reputāciju
Zīmola komunikāciju var aplūkot no daudziem aspektiem — ar to nodarbojas gan sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālisti, gan komunikācijas stratēģi, gan zīmolveži. Šā raksta mērķis ir paraudzīties uz zīmola komunikāciju no valodas viedokļa, jo tieši vārdi ir tie, kas paliek atmiņā un pārliecina rīkoties.
Tu vai Jūs?
Adresējums latviešu valodā aizvien rada sarežģījumus. Saskaņā ar pieklājības normām zīmolam, uzrunājot savu auditoriju, būtu jālieto ar lielo sākumburtu rakstīts «Jūs», tomēr, lai uzruna būtu personiskāka un saziņa — brīvāka, bieži ir sastopams vienskaitļa vietniekvārds «Tu». Dažreiz tiek lietots arī daudzskaitļa vietniekvārds «jūs», kas lietots ar mazo sākumburtu, kas savukārt uzrunā visus, tomēr konkrēti nevienu, nereti nesasniedzot reklāmas mērķi.