Stratēģiski smieklīgi

Pedijs Gilmors.
Publicitātes foto

Pedijs Gilmors. Publicitātes foto.

Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

Jautrai reklāmai nav jāliek smieties balsī, reizēm pat ir labāk, ja tā rada tikai iekšēju smaidu, uzskata Pedijs Gilmors (Paddy Gilmore). Galvenais uzdevums ir panākt, ka cilvēkiem rodas pozitīvas asociācijas ar reklamēto produktu un tā veidotāju. 

Gilmors ir Londonā bāzētā humora konsultāciju uzņēmuma Studio Gilmore dibinātājs. Viņš sadarbojies ar tādiem globāliem uzņēmumiem kā Epson un Harley-Davidson, taču aktīvi strādā arī ar zīmoliem Baltijā, piemēram, telekomunikāciju uzņēmumu Tele2, un rudenī ieradās Rīgā, lai uzstātos Baltic Brand Forum.

Jaunākajā žurnālā