sliedes
- Tēma
- 02.10.2025.
- Ieva Jakone
Rail Baltica maratons: Lietuva un Igaunija traucas uz priekšu, Latvija paliek astē

- Viedoklis
- 21.07.2025.
Dzelzceļš un kara vēsture: mantotā dzelzceļa infrastruktūra Lietuvā mainīta jau četras reizes

- Intervija
- 07.08.2024.
- Ieva Jakone
«Visi visu zināja!»

- Analīze
- 17.07.2024.
- Ieva Jakone
«Lēmumi ir pašpieņēmušies»

- Tēma
- 20.12.2023.
- Ieva Jakone
Gadsimta projekts


- Tēma
- 02.10.2025.
- Ieva Jakone
Rail Baltica maratons: Lietuva un Igaunija traucas uz priekšu, Latvija paliek astē
Latvija līdz šim Rail Baltica piesaistījusi par 100 miljoniem vairāk nekā Lietuva. Taču dienvidu kaimiņi jau būvē trasi, kamēr mēs esam iztērējušies grandiozās staciju ēkās. Ir devās izlūkot, kāpēc Lietuva ar gadsmita projektu tikusi tālāk

- Viedoklis
- 21.07.2025.
Dzelzceļš un kara vēsture: mantotā dzelzceļa infrastruktūra Lietuvā mainīta jau četras reizes
Dzelzceļa infrastruktūras attīstība un Rail Baltica projekts sākotnēji tika vairāk saistīti ar ātrāku ceļošanu uz ārzemēm vai ērtu pārvietošanos starp pilsētām. Taču dzelzceļam ir daudz lielāka nozīme – īpaši šodienas apstākļos.

- Intervija
- 07.08.2024.
- Ieva Jakone
«Visi visu zināja!»
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens. Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai viņš pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai?

- Analīze
- 17.07.2024.
- Ieva Jakone
«Lēmumi ir pašpieņēmušies»
Kā uzblīda Rail Baltica izmaksas, un kas īsti lēma par gadsimta projekta sadārdzināšanos?

- Tēma
- 20.12.2023.
- Ieva Jakone
Gadsimta projekts
Rail Baltica izmaksas uzblīdušas četras reizes lielākas, nekā sākotnēji plānots. Kāpēc tā noticis, un vai sekas būs tādas, ka ātrvilciens vēl ilgi nepieturēs Rīgā? Ātrvilcien

- Viedoklis
- 08.05.2021.
Optimālu infrastruktūras izmantošanu panāksim konkurencē
Mans dēls Markuss ir hokejists. Pavadot ilgu laiku pie hokeja laukuma apmales, esmu pārliecinājusies, ka ar pacietību un smagu darbu treniņos sportisti ieliek veiksmes pamatu, taču nekas nevar aizstāt progresu, ko sniedz sacensības. Tas ir konkurences spēks, kas motivē, iedvesmo un virza.

- Labsajūta
- 28.08.2019.
Malēnijas bānītis

- Labsajūta
- 21.08.2019.
Piena un slēpotāju līnija

- Latvijas simtgade
- 25.07.2018.
Pa kurām sliedēm?

- Tribīne
- 16.01.2018.
Ieķīlātā satiksme

- Pusdienās
- 23.11.2016.
«Tas būs pa riktīgo»

- Pusdienās
- 14.09.2016.
- Pauls Raudseps
Vēl būs dancis

- Labsajūta
- 28.08.2019.
Malēnijas bānītis
Maršruts Gulbene—Alūksne: 33 km garš dzelzceļa posms, kurā bānītis, dūmu mutuļus pūzdams, ripo ar ātrumu 40 km stundā, piestāj 10 pieturās un savieno divu novadu centrus

- Labsajūta
- 21.08.2019.
Piena un slēpotāju līnija
Maršruts Saurieši—Ērgļi: prom no civilizācijas pretim klusumam pa Vidzemes augstienes ainavām bagātu bijušā dzelzceļa stigu, kas laukus tuvināja ar galvaspilsētu, piegādājot Rīgai krāsainas piena kannas un atceļā uz kalniem vizinot slēpotāju armiju

- Latvijas simtgade
- 25.07.2018.
Pa kurām sliedēm?
Juku laiki nozīmēja arī to, ka 1918. gada vasarā Latvijas teritorijā pastāvēja piecu dažādu platumu sliežu ceļi

- Tribīne
- 16.01.2018.
Ieķīlātā satiksme
Par cik varētu nodot metāllūžņos Rīgas tramvaju sliedes? Izrādās, faktiski viss Rīgas Satiksmei piederošais ir ieķīlāts

- Pusdienās
- 23.11.2016.
«Tas būs pa riktīgo»
Par pārmaiņām galvaspilsētā, kad Rail Baltica ātrvilciena vajadzībām tiks izbūvēta jaunā dzelzceļa stacija un tilts, stāsta projektu vērtēšanas žūrijas loceklis Jānis Dripe

- Pusdienās
- 14.09.2016.
- Pauls Raudseps
Vēl būs dancis
Baiba Rubesa atklāti stāsta, cik tuvu kraham bija Rail Baltica projekts un kā lietuvieši jau no pirmās dienas centušies no viņas atbrīvoties
