komunikācija

- Eksperta viedoklis
- 07.10.2025.
Uzmanība rada zīmolus


- Eksperta viedoklis
- 05.08.2025.
Influenceru mārketinga ABC

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus


- Psiholoģija
- 07.10.2025.
- Agnese Meiere
Narciss, bailīgais, antisociālais
Vienā darbavietā satiekas dažādas personības ar atšķirīgiem raksturiem, uzskatiem, pieredzi. Un dažkārt arī personības traucējumiem. Kā sastrādāties?

- Eksperta viedoklis
- 07.10.2025.
Uzmanība rada zīmolus
Tas, kas agrāk prasīja milzīgu budžetu un starptautisku mediju kampaņu, šodien pieejams arī maza uzņēmuma īpašniekam ar gudru stratēģiju un telefonu kabatā

- Labsajūta
- 28.08.2025.
- Alise Markāne
No Jāņu svinībām — uz Brazīlijas operāciju zāli
Citāda šī vasara bijusi medicīnas studentei Sindijai Zīrai (23), kura devās uz Dienvidameriku, lai iepazītu turienes ārstniecības sistēmu

- Eksperta viedoklis
- 05.08.2025.
Influenceru mārketinga ABC
Kā veidot abpusēji izdevīgu sadarbību ar viedokļu līderiem

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus
Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību




- Intervija
- 26.02.2025.
- Māra Miķelsone
Kā godīgi izstāstīt vēsturi

- Komentārs
- 19.02.2025.
- Pauls Raudseps
Nav laiks jokiem

- Tumša bilde
- 10.02.2025.
Saucēja balss tuksnesī

- Viedoklis
- 24.01.2025.
Ko līderiem būtu jāiemācās no Trampa?

- Viedoklis
- 20.05.2025.
Kā uzlabot gauso daudzdzīvokļu namu renovācijas tempu?
Saskaņā ar Ekonomikas ministrijas un Centrālās statistikas pārvaldes datiem Latvijā kopumā ir apmēram 39 500 daudzdzīvokļu māju, no kurām pēdējo 10 gadu laikā ar valsts atbalstu renovētas vien aptuveni 1600 ēku — tātad nepilni 4%.

- Viedoklis
- 19.03.2025.
Filma bez vārdiem – vai “Straume” mainīs vizuālās komunikācijas tendences?
Par animācijas filmas Straume panākumiem tagad nav dzirdējis vien retais un, pateicoties tai, Latvijas vārds izskanējis pasaulē. Panākumu kontekstā izskan arī diskusijas, ka augstākos sasniegumus Latvija guvusi tieši ar filmu, kurā neviens nerunā, mudinot domāt, vai un kā iespējams nodot spēcīgu vēstījumu arī bez vārdiem.

- Intervija
- 26.02.2025.
- Māra Miķelsone
Kā godīgi izstāstīt vēsturi
Esot karā, arī māksla ir daļa no komunikācijas ieročiem, saka vēsturnieks Gatis Krūmiņš. Cik uzmanīgiem mums jābūt ar padomju pagātnes atainošanu?

- Komentārs
- 19.02.2025.
- Pauls Raudseps
Nav laiks jokiem
Nedrošību vairo neskaidra valoda un izplūduši mērķi

- Tumša bilde
- 10.02.2025.
Saucēja balss tuksnesī
Kāpēc pasaulē lielākās ekonomikas — ASV — politiķi vairs neieklausās ekonomistu padomos?

- Viedoklis
- 24.01.2025.
Ko līderiem būtu jāiemācās no Trampa?
Donalds Tramps savās priekšvēlēšanu kampaņās demonstrē pārsteidzoši inovatīvu pieeju. 2016. gadā viņš izmantoja mērķtiecīgu vēstījumu virzību sociālajos tīklos. Savukārt 2024. gadā par panākumu atslēgu kļuva cita komunikācijas stratēģija, kas var sniegt vērtīgas atziņas mūsdienu līderiem.
