komunikācija
- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus




- Intervija
- 26.02.2025.
- Māra Miķelsone
Kā godīgi izstāstīt vēsturi

- Komentārs
- 19.02.2025.
- Pauls Raudseps
Nav laiks jokiem

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus
Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību


- Viedoklis
- 20.05.2025.
Kā uzlabot gauso daudzdzīvokļu namu renovācijas tempu?
Saskaņā ar Ekonomikas ministrijas un Centrālās statistikas pārvaldes datiem Latvijā kopumā ir apmēram 39 500 daudzdzīvokļu māju, no kurām pēdējo 10 gadu laikā ar valsts atbalstu renovētas vien aptuveni 1600 ēku — tātad nepilni 4%.

- Viedoklis
- 19.03.2025.
Filma bez vārdiem – vai “Straume” mainīs vizuālās komunikācijas tendences?
Par animācijas filmas Straume panākumiem tagad nav dzirdējis vien retais un, pateicoties tai, Latvijas vārds izskanējis pasaulē. Panākumu kontekstā izskan arī diskusijas, ka augstākos sasniegumus Latvija guvusi tieši ar filmu, kurā neviens nerunā, mudinot domāt, vai un kā iespējams nodot spēcīgu vēstījumu arī bez vārdiem.

- Intervija
- 26.02.2025.
- Māra Miķelsone
Kā godīgi izstāstīt vēsturi
Esot karā, arī māksla ir daļa no komunikācijas ieročiem, saka vēsturnieks Gatis Krūmiņš. Cik uzmanīgiem mums jābūt ar padomju pagātnes atainošanu?

- Komentārs
- 19.02.2025.
- Pauls Raudseps
Nav laiks jokiem
Nedrošību vairo neskaidra valoda un izplūduši mērķi

- Tumša bilde
- 10.02.2025.
Saucēja balss tuksnesī

- Viedoklis
- 24.01.2025.
Ko līderiem būtu jāiemācās no Trampa?


- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi

- Tribīne
- 08.12.2024.
Vienkāršība, godīgums un labi stāsti


- Tumša bilde
- 10.02.2025.
Saucēja balss tuksnesī
Kāpēc pasaulē lielākās ekonomikas — ASV — politiķi vairs neieklausās ekonomistu padomos?

- Viedoklis
- 24.01.2025.
Ko līderiem būtu jāiemācās no Trampa?
Donalds Tramps savās priekšvēlēšanu kampaņās demonstrē pārsteidzoši inovatīvu pieeju. 2016. gadā viņš izmantoja mērķtiecīgu vēstījumu virzību sociālajos tīklos. Savukārt 2024. gadā par panākumu atslēgu kļuva cita komunikācijas stratēģija, kas var sniegt vērtīgas atziņas mūsdienu līderiem.

- Viedoklis
- 23.01.2025.
Digitālās transformācijas uzmanības centrā – cilvēks
Digitālās transformācijas centrā bieži vien tiek liktas tehnoloģijas un jauninājumi, tomēr patiesais dzinējspēks aiz veiksmīgiem pārmaiņu procesiem ir cilvēks. Straujajā tehnoloģiskajā vidē darbiniekiem ir nepieciešams ne tikai apgūt jaunākos rīkus, bet arī izprast, kā tie iekļaujas kopējā darbības procesā un kādu labumu un priekšrocības spēj sniegt. Jaunu prasmju apguve un procesu izpratne kļūst par būtisku izaicinājumu uzņēmumiem, jo tehnoloģiju attīstības temps bieži apsteidz darbinieku pielāgošanās spējas. Šā iemesla dēļ aizvien nepieciešamāki kļūst dažādi praktiskās zināšanās un pieredzē balstīti apmācību risinājumi darbiniekiem, kā arī vadības līmeņa domāšanas izmaiņas, pārmaiņu uzmanības centrā liekot cilvēku.

- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi
Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

- Tribīne
- 08.12.2024.
Vienkāršība, godīgums un labi stāsti
Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.

- Viedoklis
- 26.11.2024.
Zīmola iespējas – aktivizēt pilsoniskumu, rosināt idejas labākai sabiedrībai
Atbildīgums uzņēmējdarbībā laika gaitā ir apaudzis ar dažādiem jēdzieniem un abreviatūrām – ESG, CSR, ilgtspēja un citām –, taču to nozīme pamatu pamatos paliek nemainīga: runa ir par tāda veida uzņēmējdarbību, kas rēķinās arī ar sabiedrības interesēm. Diskusijās par ilgtspēju bieži nonākam kādā no galējībām – vienā pusē dominē pārliecība, ka biznesam nav un nevar būt cita mērķa kā vien peļņa, otrā, ka uzņēmējdarbība pastāv, lai apmierinātu sabiedrības vajadzības.
