Rail Baltica parlamentārās izmeklēšanas komisija nosauc atbildīgos par Rail Baltica ieviešanā pieļautajām kļūdām
Rail Baltica parlamentārās izmeklēšanas komisija starpziņojumā secina, kādas lielākās kļūdas novedušas projektu strupceļā Dzelzc
Rail Baltica projektā nav vienkāršu vai ideālu risinājumu
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, intervijā žurnālam Ir saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens (Progresīvie). Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai Briškens pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai, skaidro Ir. Pašreizējās investī
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens. Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai viņš pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai?
Kā uzblīda Rail Baltica izmaksas, un kas īsti lēma par gadsimta projekta sadārdzināšanos?
Rail Baltica ieviešanas plāns jau kopš februāra iestrēdzis Finanšu ministrijā, jo nav skaidrības, kur atrast trūkstošo finansējumu. Taču problēma ir vēl lielāka — nepadarīto darbu dēļ Baltijas valstis līdz gada beigām riskē zaudēt 80 miljonus eiro no Eiropas naudas
Saeimas opozīcijas rosinātajā parakstu vākšanā, lai sarīkotu referendumu par partnerattiecību regulējumu, nav savākts pietiekams parakstu skaits — parakstījās tikai 35 089 vēlētāji jeb 23% no nepieciešamā daudzuma, liecina Centrālās vēlēšanu komisijas provizoriskie rezultāti. Līdz ar to regulējums, kas ļaus neprecētiem, arī viendzimuma, pāriem juridiski nostiprināt attiecības, stāsies spēkā no 1. jūlija.
Rail Baltica izmaksas uzblīdušas četras reizes lielākas, nekā sākotnēji plānots. Kāpēc tā noticis, un vai sekas būs tādas, ka ātrvilciens vēl ilgi nepieturēs Rīgā? Ātrvilcien
Latvijai, Lietuvai un Igaunijai nespēja vienoties par kopēju Rail Baltica projekta pārvaldību maksās daudzus miljonus eiro, turklāt lielas bažas rada jautājums, vai šādos apstākļos dzelzceļu vispār paspēsim uzbūvēt laikā
Jau tuvākajos gados Rīga tiks pie modernas centrālās stacijas, jauna dzelzceļa tilta un Rail Baltica ātrvilciena. Taču pirms tam būs būvdarbu birums, kas galvaspilsētu nostādīs «spiedīgā situācijā». Kā Rīga mainīsies, un vai esam šīm pārmaiņām gatavi?
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!