Ienākt
Meklēt
Meklēt
  • Tēmas
      • Tēmas
      • Politika
      • Personības
      • Kultūra
      • Nauda
      • Sabiedrība
      • Labsajūta
      • Eiropā
      • Domuzīme
      • Rubrikas
      • Aktuāli
      • Komentāri
      • Karikatūras
      • Pusdienas
      • Analīze
      • Tēma
      • Pasaulē
      • Veiksme
      • Recenzijas
      • Dzīve
      • Vēsture
      • 1 no 2 miljoniem
      • Anekdotes
      • Viedokļi
      • Vairāk no Ir
      • Šķiltava
      • Ārskats
      • Oligarhu sarunas
  • Žurnāli
      • Žurnāls Ir
      • Ir Nauda
      • Domuzīme
  • Abonēšana
  • Ir notikumi
      • Darbnīcas
      • Nometnes
      • Ceļojumi
  • Ir 15
Ienākt
Meklēt
Meklēt
Tev atlikuši 3 bezmaksas raksti
Abonē un saņem piekļuvi visam saturam tikai par 2,99 €/mēnesī. Abonēt

autoražotājs

  • Bizness pasaulē
  • Kīts Bredšers, © The New York Times News Service

Lielā ātrumā

200 metrus garais un 40 metrus platais kuģis BYD Explorer No. 1 var transportēt līdz 7000 automašīnu. Savā pirmajā reisā tas devās uz Eiropu, bet otrajā — uz Brazīliju.
Foto — Scanpix
  • Dzīve
  • Ilze Šķietniece

Kā lapsa vistu kūtī

Ideja par militārās mašīnas radīšanu Ali Jansonam (pa labi) dzima, kad vēl nebija ne inženieru, ne atbilstoši iekārtotas darbnīcas. Tagad tas viss ir, un ir arī uzticams biznesa partneris — Mārtiņš Dzenītis. Numurzīmē burti «IZM» apzīmē izmēģinājuma auto.
Foto — Ieva Salmane
  • Labs bizness
  • Ieva Jakone

Celmlauži

Latvijas Finiera valdes loceklis, attīstības un pētniecības sektora vadītājs Māris Būmanis (no kreisās) un uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Uldis Biķis.
Būmaņa plaukstā — bērza tāss ekstrakts jeb betulīns.
Foto — Ieva Salmane
  • Īsumā
  • Ir redakcija

Pasaule vienā lappusē

  • Karš Ukrainā
  • Pāvels Širovs Maskavā, speciāli Ir

Vēstule no Maskavas lielveikala

Slēgtie Rietumu zīmolu veikali Maskavas piepilsētas tirdzniecības centrā Eiropas parks.
Foto — Pāvels Širovs
  • Tēma
  • Normunds Avotiņš

No atjautīgās Zoe līdz inovatīvajam Porsche

Normunds Avotiņš.
Foto — Reinis Inkēns
  • Bizness pasaulē
  • Kīts Bredšers, © The New York Times News Service

Lielā ātrumā

Ķīnas uzņēmums BYD kļuvis par vienu no pasaules līderiem elektroauto ražošanā, tagad sīvi konkurējot ar Teslu

200 metrus garais un 40 metrus platais kuģis BYD Explorer No. 1 var transportēt līdz 7000 automašīnu. Savā pirmajā reisā tas devās uz Eiropu, bet otrajā — uz Brazīliju.
Foto — Scanpix
  • Dzīve
  • Ilze Šķietniece

Kā lapsa vistu kūtī

Autosportisti ar 20 gadu pieredzi radījuši militāro 4x4 mašīnu un nebaidās to saukt par labāko savā klasē. Divi prototipi gatavi, ražošanu varētu sākt gada laikā

Ideja par militārās mašīnas radīšanu Ali Jansonam (pa labi) dzima, kad vēl nebija ne inženieru, ne atbilstoši iekārtotas darbnīcas. Tagad tas viss ir, un ir arī uzticams biznesa partneris — Mārtiņš Dzenītis. Numurzīmē burti «IZM» apzīmē izmēģinājuma auto.
Foto — Ieva Salmane
  • Labs bizness
  • Ieva Jakone

Celmlauži

Idejas, pie kurām šie uzņēmumi strādā, liek aizrauties elpai — viņu bizness ir radīt to, kā vēl nekad nav bijis

Latvijas Finiera valdes loceklis, attīstības un pētniecības sektora vadītājs Māris Būmanis (no kreisās) un uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Uldis Biķis.
Būmaņa plaukstā — bērza tāss ekstrakts jeb betulīns.
Foto — Ieva Salmane
  • Īsumā
  • Ir redakcija

Pasaule vienā lappusē

Pasaules tirgi

  • Karš Ukrainā
  • Pāvels Širovs Maskavā, speciāli Ir

Vēstule no Maskavas lielveikala

Mēdz teikt, ka televizoru Krievijā pārtrumpot varēs tikai ledusskapis. Vai veikalu plaukti jau sāk tukšoties?

Slēgtie Rietumu zīmolu veikali Maskavas piepilsētas tirdzniecības centrā Eiropas parks.
Foto — Pāvels Širovs
  • Tēma
  • Normunds Avotiņš

No atjautīgās Zoe līdz inovatīvajam Porsche

Autožurnālists Normunds Avotiņš izvērtē zīmīgākos elektroauto un hibrīdu modeļus, kas šobrīd dominē tirgū

Normunds Avotiņš.
Foto — Reinis Inkēns

Populārākie raksti

  • Vēsture
  • Jānis Vēvers

Atpakaļ pie elektromobiļiem

1906. gadā amerikāņu kompānijas Pope ražotais elektroauto tiek uzlādēts ar strāvas ģeneratoru, kas darbināms ar roku
  • Analīze
  • Māris Bergs, speciāli Ir

Otrā elpa

Foto — Shutterstock
  • Īsumā
  • Ir redakcija

Pasaule vienā lappusē

  • Bizness pasaulē
  • Simons Hāge un Martins Hese, © Der Spiegel

Piecgades plāns

Audi e-tron elektroauto izstādē Frankfurtē.
Foto — Scanpix
  • Redaktora sleja
  • Pauls Raudseps

Sveika un sveiks!

  • Bizness pasaulē
  • Džeks Jūings, © The New York Times News Service

Uz priekšu ar baterijām!

Elektroauto Byton M-Byte 1,2 metrus plašais
vadības panelis
  • Vēsture
  • Jānis Vēvers

Atpakaļ pie elektromobiļiem

Pārdzīvojuši relatīvi lētās naftas ēru, elektromobiļi atgūst pirms vairāk nekā gadsimta zaudēto popularitāti

1906. gadā amerikāņu kompānijas Pope ražotais elektroauto tiek uzlādēts ar strāvas ģeneratoru, kas darbināms ar roku
  • Analīze
  • Māris Bergs, speciāli Ir

Otrā elpa

Autobūves giganti nākamo gadu laikā apņēmušies investēt desmitiem miljardu eiro, lai attīstītu elektroauto un tiem nepieciešamās tehnoloģijas. Tomēr Latvijā pagaidām dominē lietotu auto tirgus — kāda vieta tajā ir jau reiz kādam piederējušiem elektroauto?

Foto — Shutterstock
  • Īsumā
  • Ir redakcija

Pasaule vienā lappusē

Pasaules tirgi

  • Bizness pasaulē
  • Simons Hāge un Martins Hese, © Der Spiegel

Piecgades plāns

Vācijā strauju pieprasījumu pēc elektroauto veicinājušas valdības piešķirtās subsīdijas videi draudzīgo spēkratu iegādē. Volkswagen, BMW un Daimler šādam bumam nebija gatavi — tie nespēj nodrošināt pieprasījumu, un trūkst arī uzlādes staciju. Tāpēc tagad šie vācu autobūves milži izmisīgi steidzas noķert konkurentus, par kuriem agrāk tikai pazobojās

Audi e-tron elektroauto izstādē Frankfurtē.
Foto — Scanpix
  • Redaktora sleja
  • Pauls Raudseps

Sveika un sveiks!

Pasaule mainās un ne jau tikai pandēmijas dēļ.

  • Bizness pasaulē
  • Džeks Jūings, © The New York Times News Service

Uz priekšu ar baterijām!

Tesla nav vienīgais elektroauto jaunuzņēmums, kas sola revolūciju autonozarē

Elektroauto Byton M-Byte 1,2 metrus plašais
vadības panelis
Par IR
Manifests
Ētikas kodekss
Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
Privātuma politika
Reklāma
Ziedo
Kontakti
Te ir darbs

Lai abonētu, ienāc vai reģistrējies

Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.

Aizmirsi paroli?

Var ienākt ar:

Reģistrējies

Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.

Var reģistrēties ar:

Esam priecīgi, ka novērtē mūsu rakstīto.
Izvēlies ir.lv digitālo abonementu.

Izdevīgi

Mēneša maksājums

  • Viss saturs ir.lv
  • Tikai 0,83 € nedēļā
  • Atbalsti labu žurnālistiku

3,30€

4,80€
par 4 nedēļām
Pirmie 3 periodi, pēc tam 4,80€
Izmēģini
Atjaunojas automātiski, atcel jebkurā brīdī

Gada maksājums

  • Viss saturs ir.lv
  • 0,99 € nedēļā uz gadu
  • 15% atlaide Ir Darbnīcām

49,90€

Vienreizējs maksājums
0,99€ nedēļā
Abonē
Drukāto žurnālu abonamentus atradīsi šeit

Apstiprināt e-pastu

Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.

Ievadiet kodu

Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.

Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.

Ievadītais kods nav derīgs

Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.

Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.

Ievadītais kods ir derīgs

Paroles atjaunošana

Turpināt

Kļūda. Mēģinat vēlreiz.

Paroles atjaunošana

Paroles maiņa sekmīga!

Apstiprināt e-pastu

Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.

Ievadiet kodu

Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.

Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.

Ievadītais kods nav derīgs

Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.

Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.

Ievadītais kods ir derīgs