
Audi e-tron elektroauto izstādē Frankfurtē. Foto — Scanpix.
Vācijā strauju pieprasījumu pēc elektroauto veicinājušas valdības piešķirtās subsīdijas videi draudzīgo spēkratu iegādē. Volkswagen, BMW un Daimler šādam bumam nebija gatavi — tie nespēj nodrošināt pieprasījumu, un trūkst arī uzlādes staciju. Tāpēc tagad šie vācu autobūves milži izmisīgi steidzas noķert konkurentus, par kuriem agrāk tikai pazobojās
Neilgi pirms grūtās misijas sākšanas Markuss Dīsmanis piepildīja vienu no saviem muža sapņiem. Vācu autoražotāja Audi vadītāja amatā ieceltais vīrietis sēdās uz motocikla un vairākus mēnešus apbraukāja Eiropu — no Gibraltāra līdz Melnajai jūrai, no Nordkapa līdz Britu salām. Ceļojuma beigās spidometrs rādīja 28 000 km.
Šis ceļojums, kā Dīsmanis vēlāk stāstīja saviem draugiem, palīdzēja iegūt jaunu perspektīvu, jo daudzas lietas viņš tagad redz labāk nekā agrāk: esot palielinājusies viņa cieņa pret Eiropu — gan izmēra, gan kultūru dažādības dēļ. Daudz vairāk viņš ciena arī Audi lielāko konkurentu elektroauto tirgū — amerikāņu Teslu.