Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama
Gandrīz katram kabatā ir telefons — tātad nodrošināta nepārtraukta piekļuve visdažādākajam saturam. Sociālo mediju ziņu lentes, ko ritināt sabiedriskajā transportā, mīļākais seriāls, ar ko īsināt laiku ārsta uzgaidāmajā telpā. It kā nemanot tam visam pa vidu iespraucas arī visdažādākie zīmoli ar savu vēstījumu. «Tās vairs nav klasiskas reklāmas, ko visbiežāk ieraugām. Netflix vai TikTok lentē netiks pieteikta reklāmas pauze. Tāpēc arī Oatly ir satura studija, kurā veidojam materiālus, ko cilvēki vēlēsies skatīties savā brīvajā laikā. Tomēr tie izskanēs Oatly balsī,» par savu darbu satura mārketingā saka Salma Gaja-Tophama (Salma Gaj Topham). Tā ir gana drosmīga balss. Zviedru augu valsts produktu ražotājs Oatly vairākkārt savas reklāmas kampaņas aizstāvējis arī tiesā.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.