
Ilustrācija Freepik
Tīmekļa vietņu veidošanas platformas ieviesušas tik saprātīgus mākslīgā intelekta risinājumus, ka klientiem atliek tikai izvērtēt, vai viņiem patīk piedāvātais variants
Lai arī internets biznesā spēlē nozīmīgu lomu jau vismaz ceturtdaļgadsimtu, joprojām ne visi uzņēmumi ir atrodami globālajā tīmeklī. Dažādās valstīs veiktas aptaujas rāda, ka aptuveni trešajai daļai no visiem uzņēmumiem nav pat savas mājaslapas. Jo īpaši mazajiem.
Ilgstoši tie aizbildinājušies ar tīmekļa vietņu izveidošanas augstajām izmaksām un nevēlēšanos ieguldīt laiku un naudu mājaslapu informācijas atjaunošanā. Digitālās vides ignorēšana īpaši raksturīga uzņēmumiem, kas orientējas uz garāmgājējiem, — mazām beķerejām, kuras klientus piesaista ar svaigi ceptu smalkmaizīšu smaržu, ielas malas kurpnieka darbnīcām — vai mutvārdu reklāmu izmantojošām nelielām kafejnīcām.