Ideju metropole • IR.lv

Ideju metropole

Gundega Skudriņa. Foto — Ieva Salmane
Laura Dumbere

Pasākumu rīkošanas uzņēmumam Skudras Metropole izdevies gūt starptautisku ievērību un pierādīt, ka ar spožām idejām var sasniegt vairāk nekā ar naudu

Kad pirms 20 gadiem Gundega Skudriņa dibināja savu uzņēmumu Skudras Metropole, viņa bija enerģiska meitene, kam padodas lielisku kultūras un korporatīvo pasākumu rīkošana. Palīdzēja arī darba pieredze, vadot Amatas Tautas namu un strādājot pie projektiem dažādos televīzijas kanālos.

Toreiz viņa nenojauta, ka Skudras Metropole kļūs par starptautiski visvairāk godalgoto Latvijas uzņēmumu savā nišā un sadarbosies ar tik prestižiem zīmoliem kā Hugo Boss un Rolls-Royce. Vai varbūt nojauta gan, jo ar Skudriņas enerģiju varētu darbināt elektrostaciju. 

Pasākumu nozare mums saistās ar dažādām privātām un korporatīvām norisēm — ballēm, konferencēm, produktu prezentācijām un balvu pasniegšanu. Šis priekšstats nav gluži aplams, tomēr mūsdienās dzīvās komunikācijas notikumi ir starpdisciplināra mākslas forma, kurā saplūst mūzika, teātris, kustību māksla, dizains, dažādas tehnoloģijas un pavārmāksla. 

Nozarē notiek starptautiski konkursi un festivāli ar sarkanajiem paklājiem Kannās un Ņujorkā. Pēdējo trīs gadu laikā Gundega Skudriņa ar savu komandu arvien biežāk kāpj uz laureātu pjedestāla, viņu darbam uzticas ievērojami pasaules uzņēmumi un zīmoli. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu