Vairāk nekā 600 mazumtirdzniecības vietu apvienotas Latvijas Tirgotāju savienībā, kas ir uzņēmums ar zīmolu LaTS. Tā vadītājs Raimonds Okmanis stāsta, kā uzņēmuma darbības principi ļauj veikalniekiem saglabāt neatkarību un vienlaikus konkurēt ar lielajiem tīkliem
Vasarā ikvienam pilsētniekam, kurš atpūšas ciemā pie jūras, kempingā vai lauku mājās pie omes un opja, kļūst skaidrs tas, ko zina katrs mazpilsētas vai lauku iedzīvotājs, — ikdienas dzīves deglis ir vietējais veikals. Tajā, piepildot iepirkumu grozu, ir ierasts sasveicināties, aprunāties par laika apstākļiem, šo un to. Tur var uzzināt, vai tuvākajā mežā ir ogas un sēnes, kur nopirkt vislabākās zivis, kad tuvākajā estrādē paredzēts koncerts vai ballīte.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.