
Projektā Paldies, skolotāj! jaunie pedagogi aicina raksturot savu sirdsskolotāju, dalīties atmiņās, kā arī pastāstīt par īpašo ieguldījumu savā dzīvē. Kādu nospiedumu skolēnu dzīvē gribētu atstāt projekta runasvīrs Sandis? «Dot iespēju darīt, mēģināt, domāt par to, kā padarīt pasauli labāku.» Foto no personīgā arhīva
Cilvēcīgs, atvērts un mūsdienīgs. Sandis Mārtiņš nosauc trīs ideālā skolotāja īpašības. Projektā Paldies, skolotāj! viņš kopā ar studiju biedriem mudina cilvēkus savu sirdsskolotāju raksturot trīs vārdos. Taču ne tikai.
Kad LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studiju programmas Skolotājs 3. kursa audzēkņiem bija jāveic ar izglītību saistīts projekts, studenti ar pasniedzēju vienojās, ka viens no mērķiem būs skolotāja profesijas prestiža celšana. «Medijos bieži redzam, ka skolotāji tikai kaut ko prasa — lielākas algas, labākus apstākļus,» saka Sandis. «Laikā, kad sabiedrībā valda stereotipiska domāšana un aizspriedumi par skolotāja profesiju, būtu jauki dalīties ar pozitīvajiem stāstiem.» Tāpēc divi jaunie vēstures un sociālo zinību skolotāji, divas latviešu valodas skolotājas un viena matemātikas skolotāja uzrunā gan sabiedrībā zināmus cilvēkus, gan ikvienu, kurš to vēlas, Facebook un Instagram lapā Paldies, skolotāj! pateikties saviem skolotājiem.