
Ar nolikumu un procedūru izlasīšanu bieži vien nepietiek, lai darbinieki spētu iedzīvināt uzņēmuma vērtības ikdienas praksē
Pirms kāda laika Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīca atlaida nupat darbu sākušu Radioloģijas centra vadītāju par viņas komunikācijas veidu sociālajos medijos. Sieviete bija paziņojusi sekotājiem par savu jauno amatu.
Tas man lika aizdomāties par šķietami pašsaprotamiem procesiem organizācijās: darbā ievadīšanu un tēla (gan visas organizācijas, gan konkrētā darbinieka) veidošanu sociālajos medijos. Manuprāt, tieši tas, ka šie procesi tiek uztverti kā pašsaprotami, reizēm neļauj pret tiem izturēties apzināti un pielāgot mainīgajai videi.
No organizācijas perspektīvas mēs vairs nevaram paļauties uz to, ka darbinieks pats visu sapratīs darba procesā. Pieņemt, ka gan jau pavaicās, ja kaut ko nezinās, gan jau apzināsies savu atbildības līmeni un robežas, ko nevajadzētu pārkāpt.