Lauras Grozas izrādei Piekrišana Dailes teātrī piemīt pandēmijas laika darba plusi un arī mīnusi
Izskanējuši abpusēji aplausi, jo liekas, ka aktieri ir tikpat laimīgi, skatītājus ieraudzījuši, kā mēs, atkal sēžot līdzās, brīvi elpojot un esot vienlaicīgā pārdzīvojumā ar māksliniekiem. Kas paliek pēcgaršā? Sieviete un vīrietis, kuri, pa gabalu stāvēdami, ar skatieniem saķērušies nāvīgā tvērienā, lai nogalinātu — vai varbūt atdzīvinātu — otru. Un viņu ārprāta tuvums (svarīgas abas šā vārdu salikuma nozīmes). Tajā brīdī eksistē tikai tie divi pilnīgi atkailinājušies cilvēki, un nav no svara, kas viņiem mugurā un kādam sociālajam slānim vai profesijai tie pieder. Šādu līdzdzīvošanas mirkļu dēļ jau arī ejam uz teātri.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.