Kā organizēt mācību stundas tā, lai noturētu skolēnu uzmanību un izsekotu, vai otrpus ekrānam noris mācīšanās, nevis snauduļošana? Talkā nāk digitālie rīki — sākot no interaktīvām spēlēm un viktorīnām līdz pat 3D figūru konstruēšanai un stundām, ko pedagogu vietā «vada» programma. Tiem, kam digitālo iespēju pārbagātība rada apjukumu, Rīgas Angļu ģimnāzijas vācu valodas skolotājas Andras Rektiņas un Tukuma 2. vidusskolas sociālo zinību un ekonomikas skolotājas Sandas Eglītes YouTube kanāls Digitālie skolotāji būs lielisks palīgs.
Andra Rektiņa un Sanda Eglīte, Digitālo skolotāju izveidotājas
«Katram skolotājam jāatrod rīks, kas viņam ir visefektīvākais. Tajā brīdī, kad to izdari, spēj sabalansēt darbu, privāto dzīvi un septiņas stundas miega,» uzskata Sanda. Un Andra piebilst — ātrums! Tā ir digitālo rīku priekšrocība, kas ļauj aiztaupīt garās stundas, darbus labojot.
Foto — Kristīne Madjare
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.