Cepuri nost visiem satura veidotājiem, rediģētājiem un tulkotājiem komandās un ārpakalpojumos, kas rada veiksmīgus, atmiņā paliekošus tekstus!
Uzņēmējdarbībā valoda, tāpat kā IT risinājumi vai ražošanas iekārtas, ir profesionāls instruments, tāpēc nozīmīgu tekstu — mājaslapas, reklāmas, sociālo tīklu ieraksti, e-pasti — veidošana jāuztic profesionāļiem. Kuram instrumentu uzticēt: uzņēmuma iekšējiem resursiem vai ārpakalpojuma sniedzējam, piemēram, aģentūrai vai ārštata darbiniekam? Katram uzņēmumam ir savas vajadzības un mērķi, tāpēc uz šo jautājumu nav pareizās vai nepareizās atbildes.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.