Kādi praktiski padomi jāņem vērā, ja ikgadējās pārrunas ar darbiniekiem jāveic neklātienē
Dažas organizācijas jau novadījušas ikgadējās pārrunas pavasarī, citas to plāno darīt šoruden. Attīstības un novērtēšanas pārrunas gan vadītājam, gan darbiniekam ir emocionāli jutīgs brīdis, kad atklāti tiek pateiktas daudzas sen krātas lietas. Kad šāda saruna notiek virtuālajā vidē, izaicinājums ir vēl lielāks. Daudziem ir bažas, ka neizdosies nodibināt emocionālo kontaktu, ka darbinieku var aizskart vai netikt galā ar emocijām. Turklāt tehnoloģiju ķibeles bieži vien sabojā sarunu vissvarīgākajā brīdī.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.