Ko var mācīties no sekmīgu novadu pieredzes? Dobeles, Saldus, Līvānu un Smiltenes novados strādājošu uzņēmēju stāsti atklāj, kā pamatīgu vēsturisko mantojumu papildina tālredzīgas rūpes par infrastruktūru un labu dzīves vidi cilvēkiem
Jaunā novadu karte radījusi daudz bažu, dusmīgu jautājumu un viedokļu sadursmju, jo «uz papīra» iecerētais reti atbilst tam, kā savas dzīves telpas attīstību saskata novadu cilvēki. Šoreiz atturēsimies no novadu reformas ekonomiskās analīzes «makro» līmenī, bet pievērsīsimies «mikro» līmenim — tam, kā novados jūtas uzņēmēji. No jaunās novadu kartes Ir Nauda izraudzījās četrus ekonomiski spēcīgus novadus, katru savā Latvijas kultūrvēsturiskajā reģionā, kurus pārstāv četru dažādu nozaru uzņēmumi: sveču ražotājs Baltic Candles — Dobeles novadu, cementa ražotājs Schwenk Latvija — Saldus novadu, kūdras ražotājs Zelta zeme — Līvānu novadu, piena pārstrādātājs Smiltenes Piens — Smiltenes novadu.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.