Kā saglabāt uzticēšanos • IR.lv

Kā saglabāt uzticēšanos

Katrīna Ošleja

Cilvēku vadība krīzes laikā prasa aktīvu komunikāciju un mērķu pārskatīšanu — vadītājiem jārada drošības sajūta, lai darbinieki var fokusēties darbam, nevis ļaujas panikai

Pēc pirmajiem diviem vīrusa krīzes mēnešiem jutos iztukšota un nogurusi. Uzdevu sev jautājumu — kāpēc tā? Nevar būt, ka attālinātais darbs ir vienīgais iemesls. Saskaitīju, ka šajā periodā biju novadījusi 22 mācības, 11 vadītāju grupu supervīzijas, 107 koučinga un terapijas sesijas. Datora statistika uzrādīja, ka vidēji dienā pie ekrāna pavadu 10 stundas. Slodze ievērojami pieaugusi. Šajā laikā biju intensīvi apguvusi tehnoloģijas tiešsaistes darba nodrošināšanai. Visas mācības nācās pārplānot atbilstoši attālinātam procesam, jo daudzi interaktīvie uzdevumi vairs nebija iespējami.

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu