Dalos pieredzē: kā iekļūt periodikas izdevumu tirgū? • IR.lv

Dalos pieredzē: kā iekļūt periodikas izdevumu tirgū?

Jaunā uzņēmēja Katrīna Tālberga, Pikolo. Foto — Edmunds Brencis
Alise Zita Zeidaka

Pikolo

Īsumā. 2018. gadā radīts periodikas izdevums pirmsskolas vecuma bērniem. Žurnālā ir uzdevumi, stāsts un komikss. Katru numuru veido cita mākslinieku komanda.
Mērķis. Radīt kvalitatīvu žurnālu, kas bērniem ļauj iepazīt latviešu mākslinieku darbus un darboties pašiem — griezt, līmēt, zīmēt.
Skaistākais. «Mākslinieku lielā atsaucība. Neviens vēl nav atteicis, gluži pretēji — visus sajūsmina iespēja piedalīties projektā, kaut arī tas vēl ir diezgan jauns.»
Grūtākais. «Ar joni iekļūt periodikas izdevumu tirgū un sasniegt arvien lielāku auditoriju.»

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu