Kādēļ uzņēmumi Ziemassvētku biznesa dāvanu vietā izvēlas šos līdzekļus ziedot

  • Dace Vesterdāla
  • 23.12.2019
Publicitātes foto

Publicitātes foto

Nokrauti galdi ar biznesa dāvanu kastēm, uz kurām ir uzņēmuma logo, - tipisks skats decembra otrajā pusē daudzos uzņēmumos. Uzņēmumi vēlas svētkos apsveikt savus klientus, partnerus un kolēģus. Tomēr pēdējā laikā tendences mainās, un gan pasaulē, gan Latvijā uzņēmumi arvien biežāk svētku dāvanām paredzētos līdzekļus ziedo un novirza projektiem, kas sniedz atbalstu visai sabiedrībai.

Lauzt stereotipus par korporatīvajām svētku dāvanām

Pasaulē korporatīvās dāvanas ir miljardiem eiro liels bizness (vairāki avoti min, ka globāli šī niša sasniedz pat vairāk nekā 100 miljardus eiro). Tomēr dāvanu tendences pasaulē mainās, tās kļūst videi draudzīgākas, vairāk tiek domāts par dāvanas kvalitāti, nevis kvantitāti.

Latvijā ziedošanas kultūra katru gadu aug gan uzņēmumu, gan iedzīvotāju vidū. Jau tradicionāla ir labdarības akcija Eņģeļi pār Latviju, ik gadu tiek gaidīts Ziemassvētku labdarības maratons Dod pieci!, ar dāvanām svētkos tiek iepriecināti vientuļie seniori. Ziedošana labdarībai un sociālu projektu atbalstīšana arvien izteiktāk kļūst par daudzu uzņēmumu iekšējās kultūras daļu.

Jaunākajā žurnālā