Desmit komunikācijas jomas tendences pasaulē

  • Olga Kazaka
  • 08.10.2019
Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Nesen norisinājās pasaules sabiedrisko attiecību jomas gada svarīgākais notikums — nozīmīgākās starptautiskās sabiedrisko attiecību balvas IPRA Golden World Awards pasniegšana. Šīs balvas saņēmēji tiek atzīti par visprogresīvākajiem komunikatoriem. Šogad konkursam bija iesniegti vairāki simti komunikācijas kampaņu no 64 pasaules valstīm. Interesanti, ka tikai 44 % uzvarētāju bija no Eiropas, arī Latvijas komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners kampaņa.

Lūk, pamanāmākās tendences, kas pašlaik ir aktuālas komunikācijas jomā un atspoguļojās šā gada kampaņās.

1. Cīņa par uzticēšanos

Virknei kampaņu uzmanības lokā bija uzticēšanās. Daudzās valstīs cilvēki zaudē uzticību valdībai, pašvaldībām, organizācijām un medijiem. Turklāt arvien vairāk organizāciju ir spiestas savā komunikācijas stratēģijā integrēt cīņu ar dezinformāciju.

Jaunākajā žurnālā