Anglijā — jo trakāk, jo labāk. Skandināvijā — askētiski. Zīmola Colorfall radītāja Lauma Grauziņa zina, kādi lietusmēteļi patīk latviešiem
Kāpēc sāki tieši ar lietusmēteļiem?
Romantiskais stāsts no bērnības ir tāds — es negāju bērnudārzā, pavadīju laiku ar mammu. Viņa 90. gados, kad gatavos apģērbus bija grūti nopirkt, mājās daudz šuva. Mēģināju viņu atdarināt un jau nepilnu trīs gadu vecumā esot piegriezusi lietusmētelīti lellei. Bet pirmos reālos prototipus izgatavoju, mācoties Liepājā vidusskolā. Savukārt zīmols sākās, kad, jau dzīvojot Rīgā, uzšuvu divus mēteļus sev un māsai. Tos pamanīja Madara Zvejniece no Creative Latvia un teica: forša lieta, varēs pārdot. Trijās nedēļās tapa nosaukums un pirmais logo ar lietussardziņu. Nu jau mēģinām virzīt savu zīmolu tālāk Eiropā.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.