Igaunim un lietuvietim, izvēloties darbavietu, ir svarīga uzņēmuma attīstība un izaugsme, latvietim — darba apstākļi, arī biroja iekārtojums, liecina nesens pētījums. Ir Nauda iepazīst knifus, kas gudram uzņēmējam palīdz iekārtot darba vidi, lai tā darbotos gan kā reklāma klientam, gan vilinājums jauniem talantiem un ķīla augstai darba produktivitātei
Cilvēks darbavietā pavada trešo daļu dzīves. Biroja vērtība ar laiku tikai pieaugs, jo drīz vien darbavietā būs jāspēj sastrādāties jau četrām ļoti dažādām paaudzēm. Izteikts darbaspēka trūkums uzņēmējiem liek skatīties uz jaunajiem censoņiem, kuri šobrīd vēl sēž skolas solā, kā arī vilināt atpakaļ pensijas vecuma speciālistus. Cik dažādi darbinieki, tik atšķirīgai jābūt arī videi.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.