Personisku attiecību tīkls

Apzināti veidots un rūpīgi uzturēts kontaktu loks var būt lielākais kapitāls biznesā. Kā izveidot noderīgas un noturīgas pazīšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem?

Konsultē psiholoģe, mācību vadītāja un biznesa konsultante Zane Veinberga
Konsultē psiholoģe, mācību vadītāja un biznesa konsultante Zane Veinberga  Foto - 

Pirms sākt jaunu kontaktu veidošanu, svarīgi formulēt savus mērķus biznesā. Vai meklēta tiek pazīšanās, kas aizvedīs pie labāka darba piedāvājuma, klienti jaunam biznesam vai liela uzņēmuma sadarbības partneri. «Pirmais solis, ar ko jāsāk, ja plānojat mērķtiecīgu kontaktu dibināšanu, ir skaidri definēt, ar ko vēlaties iepazīties. Nākamais solis ir rūpīga publisko pasākumu izpēte,» stāsta psiholoģe un biznesa konsultante Zane Veinberga.

Arī digitālajā laikmetā klātbūtnes spēks joprojām nav atcelts. Tāpēc, veidojot jaunu sadarbību, nepietiks ar lieliski uzrakstītu e-pasta vēstuļu izsūtīšanu. Nereti pat īsa tikšanās klātienē var būt iedarbīgāka par elektronisku saziņu. Gan speciālos kontaktu dibināšanas pasākumos, gan citos publiskos sarīkojumos sāktās sarunas iespējams turpināt virtuālajā vidē.

Jaunākajā žurnālā