Astoņi rīki, kas palīdzēs atrast piemērotākos influencerus, noorganizēt mārketinga kampaņas sociālajos tīklos un izvērtēt rezultātus
Gadiem «nopietnu cilvēku» sarunās izsmieti par nodarbošanos ar niekiem, krietnu sekotāju pūli uzkrājušie sociālo tīklu lietotāji iegūst aizvien lielāku ietekmi biznesa pasaulē. Tikuši pie apzīmējuma «influenceri» jeb ietekmētāji, tie aizvien biežāk saņem piedāvājumus no dažādiem uzņēmumiem izmēģināt un pareklamēt produkciju savos socializācijas kanālos vai iesaistīties mārketinga kampaņās. Pat nelielajā pašmāju tirgū ietekmētāji sajutušies vērā ņemami un pērn novembrī izveidoja savu Latvijas Blogeru un influenceru asociāciju.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.