
No kreisās: audio inženieris Ansis Kolmanis, studijas vadītājs Kristaps Puķītis un audio inženieris Niklāvs Sekačs. Foto — Ieva Salmane
Lielā iespēja pie Dirty Deal Audio neatnāca pēkšņi. Skaņas dizaina studija, ar kuru sadarbojas lielākās Latvijas reklāmas aģentūras un partneri Eiropā, izauga no elektroniskās mūzikas vidē labi zināma zīmola. Kultūrā audzētos muskuļus viņi tagad trenē biznesā
Uz Dirty Deal Audio Rīgas studiju jākāpj ceturtajā stāvā. «Elektroniskās mūzikas propagandas fabrika» — rakstīts uz tāfeles pie sienas. Viņi paši šo apzīmējumu vēl tikai iemēģina, stāsta Ansis Kolmanis, sēžot uz trepēm, kas no nelielās studijas izved uz ēkas jumta. Telpa iekārtota vairāk kā māksliniekiem, nevis biznesmeņiem. Studijas kodols ir trīs puiši — Dirty Deal izveidotājs un vadītājs Kristaps Puķītis un divi audioinženieri, mūziķi un producenti: ansis (Ansis Kolmanis) un NiklāvZ (Niklāvs Sekačs).