Režisore Margo Zālīte operā Izvirtības hronika atradusi mūsdienu ekvivalentu 18. gadsimta izvirtības zaņķim un atklājusi dziedātāju aktieriskās potences
Tāds dzirkstīgums un dauzonība uz mūsu Baltā nama skatuves, liekas, nav redzēts kopš Sergeja Prokofjeva operas Mīla uz trim apelsīniem iestudējuma. Luminiscējošas krāsas, videoprojekcijas, plastikāta jūra un milzums detaļu, un katra no tām simbolizē kaut ko citu, nojaucot jelkādu sakarību. Un vienlaikus, paradoksālā kārtā, ļoti skaidrs un skumjš stāsts. Režisore Margo Zālīte un uzveduma muzikālais vadītājs Jānis Liepiņš kopā ar radošo komandu — scenogrāfu Didzi Jaunzemu, kostīmu mākslinieci Yashi, videomākslinieku -8 un gaismu mākslinieku Oskaru Pauliņu — ir dauzījušies un provocējuši, gaiši saskatot uzveduma kopējo mērķi.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.