
Aivars Lembergs pēdējā preses konferencē. Foto: Jānis Saliņš, F64
Tāpat kā pērn, arī šogad vērojama masīva Ventspils pašreklāmas kampaņa
Vairāki politiskie spēki un politiķi laiku pirms referenduma izmantojuši savu politisko reklāmu izvietošanai plašsaziņas līdzekļos, un visvairāk to darījusi apvienība "Vienotība" un Ventspils mērs Aivars Lembergs, kurš izvirzīts par Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) premjera amata kandidātu.
Par to liecina politikas centra "Providus" 11.Saeimas priekšvēlēšanu perioda pirmie mediju monitoringa rezultāti.
No politiskajiem spēkiem reklāmu izvietošanā dominēja "Vienotība", kas uz priekšvēlēšanu tēriņiem neattiecināmajā laikā reklamējusies tikai nedaudz mazāk kā 2010.gada vēlēšanu kampaņas laikā kopā jeb aptuveni par 150,8 tūkstošiem latu, ziņo BNS.
No politiķiem neapstrīdams līderis ir Lembergs, kura individuālās reklāmas televīzijas kanālā LNT izmaksājušas aptuveni 41 tūkstoti latu.