
AS "Rīgas Centrāltirgus" valdes priekšsēdētājs Anatolijs Abramovs. Foto: Evija Trifanova, LETA
Konkursa nolikums izskatās kā dažiem pretendentiem rakstīts, visi uzraugi nāk no SC
Laikā, kad tūrisma sezonu Rīgā nomaina priekšvēlēšanu kaislības, pilsētai piederošais Centrāltirgus nolēmis pasūtīt reklāmas kampaņu 40 tūkstošu latu vērtībā. Šī summa veido ievērojamu daļu no Centrāltirgus pērnā gada peļņas, kas bija 116 tūkstoši latu, savukārt konkursa noteikumi un iepirkuma īstenotāju partejiskā piederība vedina jautāt, vai pašvaldības līdzekļi netiks tērēti "Saskaņas centra" popularizēšanai.
Rīgas mērs un SC līderis Nils Ušakovs gan to kategoriski noraida - konkurss līdz vēlēšanām visticamāk nemaz nebūs noslēdzies, turklāt tirgus reklamēšanās esot tikai un vienīgi loģiska atbilde aktīvajām lielveikalu reklāmas kampaņām. Par konkursu atbildīgās Rīgas Centrāltirgus (RCT) amatpersonas iespēju intervijai divu nedēļu laikā tā arī neatrada.