
«Es, Gunārs Ķirsons, gribu pierādīt, ka māku krīzes laikā visu sakārtot un izveidot». Foto — Nils Vilnis
«Es pie sevis saku: Gunār, ej ar paceltu galvu, ej un dari! Neklausies, ej un dari!» Lido zīmola radītājs Gunārs Ķirsons kā spiedīgu nastu grib nomest sliktās ziņas, kas aptraipījušas viņa pamatīgā latviešu saimnieka tēlu. Lido pārdzīvo grūtus laikus, un tajā vainojami ne tikai ekonomiskie apstākļi, bet arī īpašnieka fantasta daba. Ķirsons apņēmies uzņēmumu izvilkt no krīzes, bet - vai viņš būs ieraudzījis savas kļūdas?
Gunāra Ķirsona pašreizējās situācijas kvintesence atspoguļojas jaunajā Lido dizaina rūpnīcā. Moderna, pašā krīzes priekšvakarā uzcelta ražotne māju būvēšanai. Ķirsona sākotnēji iecerēto ārzemju pasūtījumu - Lido stila restorānu ēku - pašlaik vienkārši nav. Tā vietā viņš izlēma būvēt tipveida individuālās mājas, pagājušajā pavasarī prezentēja vienu paraugu, taču tās aizvien nebija iespējams nopirkt, jo nebija uzkonstruēta tāda māja, ko Ķirsons gribētu ražot. Modeļus nemitīgi pārtaisīja. «Tas bija bezgalīgs process,» nopūšas Lido dizaina rūpnīcas bijušais direktors Jānis Mūsiņš.