
Linda Vilmansone vairāk nekā 10 gadus ir ēdienu stiliste, bet pirms tam strādāja reklāmas aģentūrā. Stilistes profesijā nonāca nejauši — veidojot projektu klienta kampaņai, viņa izdzirdēja šo vārdu salikumu un saprata, ka tā būs viņas lieta. Jo apvieno gan mārketingu, gan ēdienu, kas vienmēr bijusi Lindas aizraušanās. Foto — Māris Kiseļovs.
Līdz ar tehnoloģiju attīstību un pieprasījumu pēc skaistām bildēm daudzi pat nenojauš, ka tieši ar to nodarbojas, saka Linda Vilmansone. Viņa ir ēdienu stiliste — skaisti noformē ēdienus un dažādus produktus fotografēšanas un filmēšanas vajadzībām, «ēdiena valodā» skatītājiem izstāstot kāda zīmola vai produkta stāstu. Ēdiens ir viņas mīlestība kopš bērnības. Linda ne tikai parāda to tā, ka mutē saskrien siekalas, bet reizēm gatavo arī pati.
Lindas Instagram konts @wilmalinda nupat Golin influenceru indeksā 2024 atzīts par ietekmīgāko Medium influenceri kategorijā Ēdiens. Linda ir pārsteigta, priecājas par novērtējumu, bet saka: «Šis nav viens no maniem profesionālajiem atzariem. Man vienkārši patīk dalīties ar to, ko daru.» Būt influencerei nav bijis pašmērķis, drīzāk — blakusprodukts, kas reizēm sniedz papildu labumus un ienākumus. «Mūsdienās no tā nevar izvairīties — sociālie tīkli ir stabils un ietekmīgs medijs. Vieta, kur var parādīt savus darbus, kur jauni klienti var mani atrast.» Kā digitālais portfolio.