
Marina Rebeka Ņujorkas Metropoles operas iestudējumā Traviata.
Intervija Ņujorkā ar latviešu operdziedātāju Marinu Rebeku (34) starp divām pirmizrādēm, kurās viņa piedzīvoja gan milzu stresu, gan lielas ovācijas
Izcila dumpiniece, spēcīga un spoža balss, dziļi aizkustinošs sniegums - tie ir daži citāti no Ņujorkas klasiskās mūzikas recenzentu slejām par latviešu operdziedātājas Marinas Rebekas sniegumu Metropoles operas Traviatā - decembrī un janvāra sākumā viņa izrādē dziedāja titullomu. Asiņu sarkanā kleitiņā uz melnbaltās minimālisma stilā ieturētās scenogrāfijas fona glītā tumšmate kustējās tik azartiski un spirdzinoši, ka skatītājos raisīja jaunas fantāzijas par to, kāda tad ir viena no pasaulē slavenākajām operas leģendām - no diloņa mirstošā un pēdējās dzīves nedēļās dziļu mīlestību piedzīvojusī Violeta. Šo spilgto Villija Dekera (Willy Decker) Traviatas iestudējumu New York Classical Review nodēvēja par «mēģinājumu atsvaidzināt klasisko operas repertuāru». Pirmoreiz režisors to skatītājiem cēla priekšā 2005.gadā Zalcburgas festivālā. Violetas lomu dziedāja Anna Ņetrebko, un aizvien ir opermīļi, kam tīk to atminēties, salīdzināt. Šo operas iestudējumu skatītāji varēja redzēt visā pasaulē, arī Rīgā slavenajās MET tiešraides translācijās kinoteātros.