
Katrīna Ošleja
Kandidāti velta lielas pūles, lai pieteiktos konkursiem. Tomēr lielā daļā gadījumu viņi nesaņem pat atteikuma vēstuli. Arī pēc klātienes intervijām ilgstoši paliek neziņā par savām izredzēm.
Der atcerēties - šie kandidāti nākotnē var kļūt par uzņēmuma klientiem vai izrādīties piemēroti kādai citai vakancei. Laiks, ko veltām, lai sniegtu viņiem savu uzmanību, var nopietni ietekmēt kompānijas tēlu. Paredzu, ka kandidāti dalīsies savā bēdīgajā pieredzē par jūsu uzņēmumu ar saviem draugiem un ziņos sociālajos tīklos. Tāpēc būtu jauki, ja uzņēmums vismaz rakstiski sniegtu kandidātiem informāciju.
Tomēr atteikuma vēstules ir formālas, aukstas un liekulīgas. Tāpēc arvien biežāk sniedzu atklātu un tiešu atgriezenisko saiti sarunā. Man par lielu pārsteigumu, kandidāti nav ne dusmīgi, ne aizvainoti. Viņi man saka paldies, jo ir ieguvuši vērtīgu informāciju savai attīstībai un turpmākajām intervijām.