
Andris K.Bērziņš.
Mēs veidojam digitālo produktu pārdošanas un maksāšanas rīku internetā. Tirgus ir mūzikas, programmatūras un e-grāmatu tirgotāji visā pasaulē. Mūsu galvenais konkurents ir labi finansēts Silīcija ielejas uzņēmums. Tā ar sevi iepazīstināja firmas Sellfy vadītājs Māris Daģis, piesakoties par biedru TechHub Riga.
Man uzreiz patika Māra un viņa līdzdibinātāja Kristapa duka - iet cīnīties aci pret aci ar daudz labāk situētu un finansētu uzņēmumu. Viņu attieksme bija nesamierināties ar mazumiņu, bet censties «gāzt kalnus» un izveidot iespaidīgu, globālu biznesu.
Uzstādīt šādu mērķi - iekarot globālu tirgu - ir vērtīgi arī tāpēc, ka tad panākumi ir jāmēra nevis pēc vietējās mērauklas, bet salīdzinot sevi ar pasaules labākajiem konkurentiem. Pat ja izvēlētā niša ir šaura, globālā mērogā tā var būt iespaidīgi liela.