Mazliet nepareizi

Artis Krilovs (pa kreisi), Wrong Digital izpilddirektors, un Oskars Cirsis, radošais direktors.
Foto — Kristīne Madjare

Artis Krilovs (pa kreisi), Wrong Digital izpilddirektors, un Oskars Cirsis, radošais direktors. Foto — Kristīne Madjare

Radoši digitālo aģentūru Wrong Digital nebaida kļūdas, jo no tām mācās būt empātiski, zinātkāri, aktuāli un trāpīgi

Komunikācijas industrijas būtība ir spēja radīt īsus un saistošus stāstus. Jārēķinās, ka pasaulē ir daudz interesantu lietu, nedrīkst būt uzbāzīgs. Jārada īss un interesants stāsts, jo katram laiks ir tik, cik ir. Šādus spēles noteikumus iezīmē radoši digitālās aģentūras Wrong Digital vadītājs un līdzīpašnieks Artis Krilovs. Viņa ceļš reklāmas industrijā sākās ar bēgšanu no finanšu pasaules ekseļiem un trim vārdiem. 

Studiju laikā meklējot prakses vietu, Rīgas Ekonomikas augstskolas students nosūtīja pieteikumu nevis kādam ar finansēm un grāmatvedību saistītam uzņēmumam, bet reklāmas aģentūrai. «Bija uzdevums uzrakstīt trīs teikumus. Es nodomāju: nē, komunikācijas nozarē jābūt precīzi, ātri un skaidri! Tāpēc uzrakstīju trīs vārdus.» Tos viņš vairs neatminas, taču arī es spēlēšu pēc šiem noteikumiem. Te būs mani trīs vārdi par Wrong Digital: empātija, ziņkārība, mainīšanās. Lasot sapratīsit, kas aiz tiem slēpjas! 

Jaunākajā žurnālā