Labo zālīšu pārdevēji

  • Sanita Jemberga
  • 26.05.2010.
  • IR
Pretēji vairākumam, kas sūdzās par Latvijas uzņēmējdarbības vidi, Lotte uzskata, ka «vide ir ļoti O.K., var strādāt, un, darot to neatlaidīgi, var preci pārdot gan kaimiņam Latvijā, gan eksportēt uz Japānu». Foto — Nils Vilnis

Pretēji vairākumam, kas sūdzās par Latvijas uzņēmējdarbības vidi, Lotte uzskata, ka «vide ir ļoti O.K., var strādāt, un, darot to neatlaidīgi, var preci pārdot gan kaimiņam Latvijā, gan eksportēt uz Japānu». Foto — Nils Vilnis

Veiksmīgais latviešu zīmols MÁDARA šonedēļ sper soli ārpus kosmētikas lauka un sāk ražot alternatīvu limonādei 

Viņi ir četri draugi - Ralfs Ķirbis (Ralph Pumpkin), Betija Roze (Betty Rose), Ričards Odziņš (Richard Berry) un Anna Mētra (Anna Mint). Raksturi viņiem ir ļoti dažādi: pirmais dod priekšroku ķirbim un krustnagliņai, otrais - mežrozītēm un liepziediem. Pirmajā no salduma nav ne nieka, otrais - vissaldākais. Ričards garšo pēc priežu pumpuriem, mārsila un pomerances mizas, bet Anna - pēc piparmētrām un dillēm. 

Tie nav cilvēki, bet pirmie MÁDARA drinks - ekokosmētikas ražotāja jaunais produkts un mēģinājums Latvijas tirgū iedibināt pasaulē pazīstamo bezalkoholisko dzērienu kategoriju: dabas dzērieni. Garšas ziņā tie ir līdzīgi limonādei, bet satur tikai dabiskas vielas. Viegli gāzēti, atspirdzinoši, bez konservantiem. Dzērienus ražos Latvijas balzams pēc MÁDARA receptūras un piegādātajām aktīvajām vielām, kas iegūtas Baltijas pļavās. Tā nav sagadīšanās, ka četriem draugiem ir angliski vārdi, jo dzērienus paredzēts arī eksportēt. 

Jaunākajā žurnālā