Uzņēmums Skultes Kokosta nodrošina apmēram 70% no Latvijas ceturtās lielākās ostas kravu apjoma. Caur to ne tikai tiek eksportēti kokmateriāli, bet arī importēta ogļskābā gāze, kas burbuļo Latvijā ražotajos dzērienos
Žurnāls Domuzīme, 2024, nr. 6
Viens no mūsdienu lielākajiem izaicinājumiem ir nepieciešamība pēc apzinātām globālām pārmaiņām, mainot gan domāšanas veidu, gan globālās attīstības trajektoriju. Ņemot vērā, ka Zemes ierobežotie resursi nespēj uzturēt neierobežotu progresu, ir skaidrs, ka pasauli gaida pārmaiņas un daudzas lietas būs nepieciešams darīt citādi nekā līdz šim.
Rail Baltica pirmās fāzes izmaksas Igaunijā ir tikai 3,1 miljards eiro, kamēr Latvijā — 5,4 miljardi. Kāpēc igauņiem izdodas gadsimta projektu izbūvēt ievērojami lētāk, lai gan sliežu ceļš ir tikai par 50 kilometriem īsāks, Ir devās noskaidrot uz Tallinu. Igauņi būvē savu g
Rail Baltica pirmās fāzes izmaksas Igaunijā ir tikai 3,1 miljards eiro, kamēr Latvijā — 5,4 miljardi. Kāpēc igauņiem izdodas gadsimta projektu izbūvēt ievērojami lētāk, lai gan sliežu ceļš ir tikai par 50 kilometriem īsāks, Ir devās noskaidrot uz Tallinu
Šomēnes tiem, kas dzimuši 2006. gadā, ir iespēja pieteikties bezmaksas vilciena biļetei, kas septiņas dienas ļauj krustu šķērsu izbraukāt Eiropu. Kāpēc ir vērts doties šādā piedzīvojumā?
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, intervijā žurnālam Ir saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens (Progresīvie). Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai Briškens pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai, skaidro Ir. Pašreizējās investī
Kā uzblīda Rail Baltica izmaksas, un kas īsti lēma par gadsimta projekta sadārdzināšanos?
Bergmaņu ģimene ar divām meitām gandrīz mēnesi ceļoja ar vilcieniem cauri Eiropai. Lai to izdarītu, pietiek ar vienu caurlaidi — Interrail Global Pass
Par Rail Baltica projekta nozīmību publiskajā telpā ir runāts daudz. Tā ir ne tikai vērienīgākā būve Baltijas valstīs pēdējo 30 gadu laikā (vai kopš neatkarības atgūšanas), bet arī kritiski svarīgas infrastruktūras objekts, raugoties no valsts drošības aspekta. Nemaz nerunājot par virkni citu ieguvumu, ko Baltijas valstīm sniegs savienojums ar pārējo Eiropu. Vienlaikus – salīdzinoši maz ir dzirdēts par projekta virzības progresu. Un šeit vietā būtu pavērtēt, kāpēc tā.
Līdz 5. februārim Bulduru izstāžu nama zālē skatāma Nacionālā teātra gaismu inženieres Lienītes Slišānes pirmā personālizstāde Uzdevums. Patiesībā tā ir Lienītes dzīve, kas ieadīta mākslas darbos
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!