dzelzceļš

- Veiksme
- 12.03.2025.
Mazās ostas lielie mērķi




- Tēma
- 20.11.2024.
- Ieva Jakone
Mums šis dzelzceļš ir jāuzbūvē!

- Tēma
- 29.05.2025.
- Ieva Jakone
Kādi ir Rīgā nākamajos četros gados veicamie svarīgāki darbi?
Kādas ir koalīciju iespējas Rīgā un kādi — svarīgākie darbi nākamajiem četriem gadiem

- Veiksme
- 12.03.2025.
Mazās ostas lielie mērķi
Uzņēmums Skultes Kokosta nodrošina apmēram 70% no Latvijas ceturtās lielākās ostas kravu apjoma. Caur to ne tikai tiek eksportēti kokmateriāli, bet arī importēta ogļskābā gāze, kas burbuļo Latvijā ražotajos dzērienos


- Viedoklis
- 28.11.2024.
"Rail Baltica" projekta virsmērķis – ilgtspējīga pārvietošanās
Viens no mūsdienu lielākajiem izaicinājumiem ir nepieciešamība pēc apzinātām globālām pārmaiņām, mainot gan domāšanas veidu, gan globālās attīstības trajektoriju. Ņemot vērā, ka Zemes ierobežotie resursi nespēj uzturēt neierobežotu progresu, ir skaidrs, ka pasauli gaida pārmaiņas un daudzas lietas būs nepieciešams darīt citādi nekā līdz šim.

- Aktuāli
- 21.11.2024.
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas "Rail Baltica" būvēt lētāk?
Rail Baltica pirmās fāzes izmaksas Igaunijā ir tikai 3,1 miljards eiro, kamēr Latvijā — 5,4 miljardi. Kāpēc igauņiem izdodas gadsimta projektu izbūvēt ievērojami lētāk, lai gan sliežu ceļš ir tikai par 50 kilometriem īsāks, Ir devās noskaidrot uz Tallinu. Igauņi būvē savu g

- Tēma
- 20.11.2024.
- Ieva Jakone
Mums šis dzelzceļš ir jāuzbūvē!
Rail Baltica pirmās fāzes izmaksas Igaunijā ir tikai 3,1 miljards eiro, kamēr Latvijā — 5,4 miljardi. Kāpēc igauņiem izdodas gadsimta projektu izbūvēt ievērojami lētāk, lai gan sliežu ceļš ir tikai par 50 kilometriem īsāks, Ir devās noskaidrot uz Tallinu

- Labsajūta
- 02.10.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Piedzīvojuma biļete


- Analīze
- 17.07.2024.
- Ieva Jakone
«Lēmumi ir pašpieņēmušies»

- Labsajūta
- 05.06.2024.
Piedzīvojums uz mūžu

- Aktuāli
- 28.05.2024.
VIDEO: 'Rail Baltica' ieviešanas plāns


- Labsajūta
- 02.10.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Piedzīvojuma biļete
Šomēnes tiem, kas dzimuši 2006. gadā, ir iespēja pieteikties bezmaksas vilciena biļetei, kas septiņas dienas ļauj krustu šķērsu izbraukāt Eiropu. Kāpēc ir vērts doties šādā piedzīvojumā?

- Aktuāli
- 08.08.2024.
Briškens: "Rail Baltica" bocmanis ministrijā bija aizmidzis
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, intervijā žurnālam Ir saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens (Progresīvie). Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai Briškens pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai, skaidro Ir. Pašreizējās investī

- Analīze
- 17.07.2024.
- Ieva Jakone
«Lēmumi ir pašpieņēmušies»
Kā uzblīda Rail Baltica izmaksas, un kas īsti lēma par gadsimta projekta sadārdzināšanos?

- Labsajūta
- 05.06.2024.
Piedzīvojums uz mūžu
Bergmaņu ģimene ar divām meitām gandrīz mēnesi ceļoja ar vilcieniem cauri Eiropai. Lai to izdarītu, pietiek ar vienu caurlaidi — Interrail Global Pass

- Aktuāli
- 28.05.2024.
VIDEO: 'Rail Baltica' ieviešanas plāns

- Viedoklis
- 16.03.2023.
Kāpēc atpaliekam no kaimiņvalstīm arī "Rail Baltica" kontekstā?
Par Rail Baltica projekta nozīmību publiskajā telpā ir runāts daudz. Tā ir ne tikai vērienīgākā būve Baltijas valstīs pēdējo 30 gadu laikā (vai kopš neatkarības atgūšanas), bet arī kritiski svarīgas infrastruktūras objekts, raugoties no valsts drošības aspekta. Nemaz nerunājot par virkni citu ieguvumu, ko Baltijas valstīm sniegs savienojums ar pārējo Eiropu. Vienlaikus – salīdzinoši maz ir dzirdēts par projekta virzības progresu. Un šeit vietā būtu pavērtēt, kāpēc tā.
