blogeris
- Eksperta viedoklis
- 03.06.2025.
No satura patērētāja par veidotāju





- Jauns bizness
- 02.08.2021.
- Ieva Jakone
Bez notirpušiem pirkstiem!

- Eksperta viedoklis
- 03.06.2025.
No satura patērētāja par veidotāju
Sociālajos medijos trūkst ekspertu balsu. Zinošu cilvēku no uzņēmējdarbības, valsts pārvaldes un akadēmiskās vides. Tā rezultātā diskusijas bieži ir virspusējas un seklas

- Personība
- 15.05.2025.
Kā žurnāliste Inga Spriņģe kļuva populāra pusmūža sieviešu influencere
Žurnāliste Inga Spriņģe (45) izveidojusi populāru raidierakstu, kurā iztaujā ekspertes par perimenopauzi un pārmaiņām pusmūža sieviešu dzīvē, «lai mēs varētu justies un izskatīties labi pēc 40+»

- Instrumenti
- 02.06.2024.
- Marija Leskavniece
Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem
«Cenšos pamanīt jaunos viedokļu līderus, kuru radītais saturs ir viņu personības atspoguļojums — patiess un nesamākslots, kā arī tādus jaunos uzņēmējus, kuri labprātīgi dalās ar vērtīgu biznesa know-how,» saka Roberts Erdmanis, digitālās tirdzniecības eksperts.

- Karš Ukrainā
- 07.06.2023.
Kara balsis.* Nebēgām no bumbām, bet no elektrības trūkuma
Tieši pagājušā gada 24. februārī blogere Katja Markova bija ieplānojusi no dzimtās Zaporižjas doties uz kūrortu Turcijā. Nervozajās pirmskara dienās jaunā sieviete nolēma, ka «karsto» atmosfēru Ukrainā būtu labāk pārdzīvot ārzemēs kopā ar gadu veco dēlu un māti. Lidojums bija plānots plkst. 11, bet septiņos māte piezvanīja ar vārdiem: «Nepaspējām…» Katja smejoties atceras: «Viss varēja izvērsties pavisam citādi, ja mūsu ģimene nebūtu žēlojusi 100 dolārus dārgākam lidojumam un aizlidojusi jau 22. februārī.»

- Viedoklis
- 10.01.2022.
Nost ar influenceriem! Esiet sveicināti, digitālā satura autori!
Ja kāds cer, ka influenceru jeb digitālā satura autoru ēra tuvojas izskaņai, tad lai šis kāds ievelk īpaši dziļu elpu, jo 2022. gads solās būt vēl spraigāks. Pieprasījums pēc influenceru mārketinga pakalpojumiem pieaug ar katru gadu, taču salīdzinājumā ar citiem tieši pērnajā gadā bija vērojama vislielākā izaugsme, ko rāda arī skaitļi. Influencer Marketing Benchmark Report jaunākie dati vēsta, ka 2021. gadā influenceru mārketinga kopējā vērtība, salīdzinot ar 2020. gadu, provizoriski palielinājusies par 4,1 miljardu, kopumā sasniedzot 13,8 miljardus ASV dolāru.

- Jauns bizness
- 02.08.2021.
- Ieva Jakone
Bez notirpušiem pirkstiem!
Ventspilī ražotās videospēļu tastatūras kā karstus pīrādziņus izķer geimeri visā pasaulē

- Diskusija
- 25.02.2021.
Iesaka grāmatu blogeri


- Instrumenti
- 04.02.2019.
Pazīstamas sejas aicina nopirkt

- Vēsture
- 14.11.2018.
- Marija Leskavniece
Desmitgades stils. 2010—2018

- Intervija
- 05.09.2018.
Skaidru skatu

- TUESI.LV
- 27.04.2018.
Amanda Razma

- Diskusija
- 25.02.2021.
Iesaka grāmatu blogeri
Mūsdienās grāmatu blogi ir viens no lasīšanas un grāmatu popularizēšanas veidiem. Vai blogu autori veido alternatīvu vai tomēr paralēlu redzējumu par procesiem grāmatniecībā?

- COVID-19
- 06.05.2020.
Latviešu stāsti 2020. Labprāt tā dzīvotu, kad pienāks pensijas vecums
Jauni cilvēki stāsta par to, kas šajā pandēmijas laikā zaudēts un iegūts

- Instrumenti
- 04.02.2019.
Pazīstamas sejas aicina nopirkt
Astoņi rīki, kas palīdzēs atrast piemērotākos influencerus, noorganizēt mārketinga kampaņas sociālajos tīklos un izvērtēt rezultātus

- Vēsture
- 14.11.2018.
- Marija Leskavniece
Desmitgades stils. 2010—2018
Par dzīvi katrā no mūsu valsts desmitgadēm: ikdiena, kultūra, mode un paradumi. Eiropu līdz pamatiem ir satricinājuši ne tikai terorakti Parīzē, Briselē un vairākās Vācijas pilsētās, bet arī Brexit. Latvija valsts simtgadi sagaida, pārdzīvojusi Saeimas atlaišanu un oligarhu norietu, cenšoties atbalstīt vietējos ražotājus gan biznesā, gan sadzīvē un joprojām apskaužot kaimiņus igauņus par ekonomisko sakārtotību. Tikmēr ārvalstnieki pērk īpašumus Latvijā, lai iegūtu uzturēšanās atļaujas.

- Intervija
- 05.09.2018.
Skaidru skatu
Pētnieciskās žurnālistikas centra Re:Baltica izveidotāja Inga Spriņģe par to, kā pirms vēlēšanām neiekrist sociālo tīklu lamatās

- TUESI.LV
- 27.04.2018.
Amanda Razma
Videoblogere
