
Ilustrācija — Shutterstock.
Astoņi rīki, kas palīdzēs atrast piemērotākos influencerus, noorganizēt mārketinga kampaņas sociālajos tīklos un izvērtēt rezultātus
Gadiem «nopietnu cilvēku» sarunās izsmieti par nodarbošanos ar niekiem, krietnu sekotāju pūli uzkrājušie sociālo tīklu lietotāji iegūst aizvien lielāku ietekmi biznesa pasaulē. Tikuši pie apzīmējuma «influenceri» jeb ietekmētāji, tie aizvien biežāk saņem piedāvājumus no dažādiem uzņēmumiem izmēģināt un pareklamēt produkciju savos socializācijas kanālos vai iesaistīties mārketinga kampaņās. Pat nelielajā pašmāju tirgū ietekmētāji sajutušies vērā ņemami un pērn novembrī izveidoja savu Latvijas Blogeru un influenceru asociāciju.
Uzņēmējus, kuri apsver ideju izmantot jaunā viļņa komunikācijas kanālu uzturētāju pakalpojumus, protams, nodarbina doma — kā zināt, kurus ietekmētājus ir vērts uzrunāt un kuru piesaistīšana būs tikai resursu izniekošana? Nepietiek atlasīt influencerus ar lielāko sekotāju skaitu, jo bieži vien lielu daļu attiecīgā ietekmētāja auditorijas nemaz neinteresēs komersanta piedāvājums, vai arī daļa sekotāju pat nav īsti lietotāji, bet gan nopirkti viltus konti.