Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem

Foto no personīgā arhīva

Foto no personīgā arhīva

«Cenšos pamanīt jaunos viedokļu līderus, kuru radītais saturs ir viņu personības atspoguļojums — patiess un nesamākslots, kā arī tādus jaunos uzņēmējus, kuri labprātīgi dalās ar vērtīgu biznesa know-how,» saka Roberts Erdmanis, digitālās tirdzniecības eksperts.

 Foto - 

Lūks Belmars. @LukeBelmar
Spēcīgākais jaunās paaudzes viedokļu līderis. Nevis tāpēc, ka populārs, bet tāpēc, ka ļoti iestājas par darba un personīgās dzīves līdzsvaru, kā arī karjeras veidošanu ar personības izkopšanu visa mūža garumā. Lai gan daži no viņa uzskatiem mēdz būt pretrunīgi, saturs ir tiešām autentisks. Viņš daudz runā gan par investīcijām — sākot no tradicionāliem ieguldījumiem akcijās līdz kriptovalūtu augošajai nozīmei finanšu pasaulē —, gan par finanšu pratību un dzīvesstilu kopumā. Lūks ir aizsācis arī tiešsaistes kopienu Capital Club. Tā ir paredzēta gan jauniem, gan pieredzējušiem uzņēmējiem, kuri vēlas uzlabot savas finanšu zināšanas ar tīklošanos un privātiem pasākumiem, kas tiek organizēti dažādās pasaules vietās. 

Jaunākajā žurnālā