Izpētīt pircēju un pārdot vairāk • IR.lv

Izpētīt pircēju un pārdot vairāk

Ilustrācija — Freepik
Jānis Vēvers

Interneta veikalu uzturētāji ar digitālo rīku palīdzību var gan iegūt ļoti detalizētu informāciju par katru klientu, gan ieinteresēt tos nopirkt vairāk

Tirgošanās internetā mēdz pārdevējā vienlaikus pamodināt pilnīgi pretējas emocijas. No vienas puses, patīkams satraukums par gandrīz neierobežotām iespējām, neaptveramu potenciālo klientu skaitu un sapņiem par milzu peļņu. No otras puses, atskārsme, ka rūpīgi iekoptais veikals ir kā viens sīks stends nepārredzamā tirgus placī, kur ir tik daudz citu tirgotāju, ka piesaistīt kādu pircēju iesācējiem dažkārt šķiet gandrīz neiespējami. Gluži kā vienatnē ierodoties svešas pilsētas zaļumballē, kur apgrozās simtiem cilvēku, bet nav īsti neviena, ar ko padejot. Pat ja izdevies piesaistīt kāda interesenta uzmanību, tas vēl nenozīmē, ka darījums notiks. 

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu