Pieprasījums pēc bērnu precēm ir liels. Turklāt nereti vecāki par tām gatavi maksāt daudz vairāk nekā par pašiem domātajām
Dažkārt jaunie uzņēmēji uztraucas — bērnu lietu tirgus esot piesātināts, pat pārsātināts. Taču tā nav taisnība, uzskata uzņēmumu stratēģijas un vadības konsultants Jānis Kļaviņš. Viņš pats bijis šīs jomas jauno biznesmeņu mentors. Iespējas ir, un to ir daudz. Vēl jo vairāk tāpēc, ka runa ir par tirgus, nevis industrijas segmentāciju, stāsta Kļaviņš. Nav jāveido atsevišķas nozares, tikai jāpiemēro bērnu vajadzībām jau esošās — kokapstrāde, tekstilrūpniecība un citas.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.