
Kaspars Eglītis, SIA Prime Prometics valdes priekšsēdētājs. Foto — Kristīne Madjare.
Kā panākt, ka jauns uzņēmums trīs gadu laikā sasniedz 20 miljonu eiro apgrozījumu? Varētu vienkārši teikt, ka Prime Prometics pārdod labu kosmētiku. Tomēr vērtīgākā prece izrādījusies cieņpilna attieksme pret sievieti, kurai vairs nav 50
Kasparam Eglītim ir iemesls fotogrāfijā lepni smaidīt — viņa dibinātais un vadītais e-komercijas uzņēmums Prime Prometics (viens no Draugiem Group uzņēmumiem) kļuvis par Latvijā vadošo kosmētikas eksportētāju ar rekordlielu apgrozījumu gada griezumā. Un tas panākts ar ļoti nelielu produktu klāstu.
Šie ievadvārdi gan var radīt nepareizu priekšstatu, ka uzņēmums tikai pārdod kosmētiku. Tā gluži nav.
Patiesībā pilnīgi viss — gan ideja un zīmola koncepts, gan produktu ražošanas formulas un iesaiņojumu dizains — tapis Latvijā. Vienīgā atšķirība no citiem latviešu kosmētikas zīmoliem ir tāda, ka produkcija tiek ražota sadarbības rūpnīcās ASV un pārdošana notiek tikai tiešsaistē. Taču biznesa smadzenes, sirds un nodokļos samaksātā nauda atrodas Latvijā. Tāpat kā puse no 20 darbiniekiem.