Interneta kopienas palīdz atrast domubiedrus un nodrošina piederības sajūtu, kas ļoti nepieciešama mūsdienu sarežģītajā pasaulē. Tomēr tām ir arī liels mārketinga potenciāls, uzskata reklāmas speciālisti, kas izpētījuši Latvijas lielākās grupas dažādās interneta platformās
Latvijas cilvēki internetā visvairāk apspriež ēst gatavošanu, iepirkšanos un ceļošanu, secināts reklāmas aģentūras Magic veiktajā pētījumā par dažādām interneta kopienām. Tas ir pirmais šāda veida pētījums mūsu valstī, un tajā apkopotas vairāk nekā 600 dažādas domubiedru grupas dažādās tīmekļa platformās. Varbūt nedaudz pārsteidzoši, bet laikmetā, kad tiek monetizēts gandrīz katrs peles klikšķis, tās ir salīdzinoši maz apgūta vide, kurā uzņēmumiem veidot attiecības ar saviem klientiem, apgalvo aģentūras pārstāvji.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.