Par brīvu vai dārgi • IR.lv

Par brīvu vai dārgi

Ilustrācija — Freepik
Marija Leskavniece

Radot jaunu produktu vai piedāvājot pakalpojumu, adekvāti noteikt tā cenu var būt viens no lielākajiem izaicinājumiem jebkuram uzņēmējam

Konsultē izaugsmes koučs Kristīne Vilcāne

Esat izstrādājis interesantu un inovatīvu produktu. Vai varbūt vēlaties sevi pieteikt tirgū kā speciālistu, kurš var daudz noderīga iemācīt citiem? Apsveicam! Tagad priekšā viens no grūtākajiem uzdevumiem — saprast, kā pārrēķināt padarīto naudā. 

«Bieži vien cenas tiek noteiktas «no zila gaisa» jeb pēc sajūtām — šis varētu maksāt tik, jo tirgū kaut kas līdzīgs maksā apmēram tikpat vai es pats pirktu par tik. Te uzreiz redzu divas lamatas. Pirmā — nevērtēt pēc sevis. Ja es neesmu sava piedāvājuma mērķauditorija, man nevajadzētu vērtēt pēc sevis. Otrā — nesalīdzināt ar «it kā» līdzīgiem piedāvājumiem. Svarīgi aukstasinīgi, bez emocijām sarēķināt visas savas izmaksas. Un tikpat svarīgi apzināties sava piedāvājuma īpašo vērtību, ko tas sniedz mērķauditorijai,» saka izaugsmes koučs un platformas 52pakapieni.lv vadītāja Kristīne Vilcāne.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu