Dalos pieredzē: kā attīstīt savu rotu zīmolu? • IR.lv

Dalos pieredzē: kā attīstīt savu rotu zīmolu?

Jaunā uzņēmēja Elīza Kleine-Šablinska. Foto no personīgā arhīva
Alise Zita Zeidaka

Jaunā uzņēmēja Elīza Kleine-Šablinska, Queens Art
Īsumā. «Ņirbot adatām un audumu gabaliņiem dejojot, kopš 2017. gada piedzimst dvēseliskas, īpašas rotas.» Mērķis. «Iepazīstināt un pieradināt arvien plašāku publiku pie šiem miniatūrajiem mākslas darbiem.» Skaistākais. «Radīšanas process. Katras piespraudes sākotnēja vizualizēšana iztēlē, kas pēcāk pakāpeniski iedzīvinās unikālos tēlos — florā un faunā.» Grūtākais. «Pierādīt un attaisnot jeb paskaidrot radītā patieso vērtību.»

Mentore Laura Šmideberga.
Foto no personīgā arhīva

Mentore Laura Šmideberga, Glass Studio
Īsumā. Unikālas, liesmā veidotas stikla pērles un rotas. Mērķis. «Turpināt attīstīties un veidot savas īpašās attiecības ar stiklu un cilvēkiem.» Skaistākais. «Iespēja darīt šo pasauli skaistāku.» Grūtākais. «Joprojām stabilitātes meklējumi.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu