Ar cieņu vienam pret otru

Katrīna Ošleja

Nav jāvairās no konfliktiem profesionālajā vidē, tomēr skaidri jāsaprot, par ko tieši strīdamies

Konflikti ir viena no populārākajām tēmām manās sesijās ar klientiem. Samilzusi neapmierinātība, ignorētas vajadzības — labāk runāt vai noklusēt? Kas notiks, ja pateikšu, ko domāju? Kāda būs mana un kolēģu reakcija? Vai varēšu tikt ar to galā? Ja nu beigās būs katastrofa? 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu