
Foto: Evija Trifanova, LETA
Lai gan veiksmīgākie zīmoli digitalizējās jau pirms pandēmijas, kopumā attālinātais darbs un pulcēšanās ierobežojumi sekmēja šo tendenci. Aizvien vairāk uzņēmumu, tai skaitā mazie un vidējie apzinās, cik liela nozīme ir zīmola attīstībai, domājot ne tikai par grafisko dizainu, bet arī par mārketingu, komunikāciju sociālajos medijos u.tml. Arī analizējot tendences pasaulē un Latvijā, vērojama pandēmijas ietekme – zīmoli tiecas izmantot dabas, sirreālisma un nereti arī dumpinieciskus elementus, lai uzrunātu patērētāju.
Aizvien vairāk tiek novērtēta zīmola nozīme
Pēdējos gados aizvien vairāk tiek novērtēta zīmola izkopšanas nozīme, runājot par biznesa attīstību kopumā. Arī mazajos un nelielajos uzņēmumos tam tiek pievērsta aizvien lielāka nozīme, turklāt no tā izriet arī sociālo mediju komunikācija, sabiedriskās attiecības un citas aktivitātes. Uzņēmumi aizvien vairāk sākuši analizēt, cik veiksmīga būs attiecīgā reklāma, kāds ieguldījums nepieciešams attiecībā pret to, cik klientus spēs piesaistīt katra aktivitāte vai kampaņa u.tml.