
Ilustratīvs attēls
Sākoties Covid-19 pandēmijai, notika strauja pāreja uz e-komerciju. Epidemioloģisko ierobežojumu dēļ nācās slēgt veikalus, un uz digitālo vidi bija spiesti pāriet pat tie uzņēmumi, kas līdz tam paļāvās tikai uz pircējiem fiziskajos veikalos. Daudzi atzīst – pandēmija radījusi ne tikai izaicinājumus, bet arī virkni iespēju izaugsmei, kur agrāk to pat nesaskatīja, piemēram, e-komercijā. Cik garš būs e-komercijas uzvaras gājiens? Un vai pandēmija patiešām radījusi vienlīdz labvēlīgu digitālo iespēju augsni visiem?
Jau ilgāku laiku esmu pārliecināts – ja neesi internetā, tevis nav vispār. Sākoties pandēmijai, daudzi pirmo reizi uz savas ādas izjuta, ko šis teiciens īsti nozīmē, un bija spiesti uzsākt vai arī pastiprināt savu darbību interneta vidē. Pašlaik jaunie uzņēmumi, kas vēl tikai sāk darbu, domā par mājaslapu vai vizītkarti, vēl pirms uzņēmums ir reģistrēts. Tomēr nevar apgalvot, ka aktivitāšu pieaugums interneta vidē ir vienlīdz straujš visos segmentos.